Ingen är perfekt, vara dig själv.

Alla inlägg under september 2012

Av Yohio Fanet - 26 september 2012 18:05

Hej! Jag kommer att ha en likadan blogg som den här är men bloggen kommer att vara på blogg.se. Men jag fortsätter att blogga på bloggplatsen men jag kommer blogga varannan månad så i oktober börjar jag blogga i blogg.se. Så har jag också namnskylt-signatur affär. 3 olika paket finns det.  Startar i tur och ordning!!!!!!!!!!!!<3

Paket 1: Billigast! Utseende:   Det syns inte så bra men jag hoppas att ni ser texten! ;D :D

Pris: 2 autos+se 3 av mina filmer och kommentera! Namnskylt:   Pris: Samma som signaturen!

Paket 2: Näst dyrast!!! Pris: 4 autos+ se 6 av mina filmer! Utseende:   Det är blå text men jag skulle egentligen gjort i svart text. Namnskylt:   Det är samma pris som signaturen på alla namnskyltar!

Paket 3: Dyrast! Pris: 6 autos+se 9 av mina filmer! Utseende:   Namnskylt:   Så sätt igång och beställa! Måste ha ditt blogg l-ord annars kan jag inte ladda/sätta upp din signatur och namnskylt. Helst i blogg och bloggplatsen kan jag sätta upp dina saker.  

Av Yohio Fanet - 24 september 2012 17:21

Hej! Ni vet ju att det är oktober månad om 1 vecka (Eller mindre). Då har jag 1 ny signatur. I pixlr.com gör jag signaturerna om ni inte vet det så tjata inte. Det blir så jobbigt. Så ser den ut: 

Det är gratis att göra bilder på pixlr. Hejdå!


Av Yohio Fanet - 22 september 2012 13:24

Jag har inte bloggat i dagar! Jag tänker byta header snart :-) I pixlr.com. Men jag måste veta hur man gör en MSP header för jag vet inte det.  Jag tänker spara videon och lägga upp det :)). Hejdå!!


 

Av Yohio Fanet - 16 september 2012 14:09

Hej! Nu har jag 77 vänner på msp. Till ni som inte vet vad jag heter på msp så heter jag EricSaadeLover69.  :)


 


Av Yohio Fanet - 11 september 2012 17:44

Hej! Det var 1 besökare idag. Besök MYCKET OFTA! :DDD Hejdå!  

Av Yohio Fanet - 11 september 2012 17:36

Ok, här kommer placeringen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8D. Det flesta sitter vid MSP i över 2 timmar och en del sitter 1 timme ungefär. En del röstade på en halvtimme, en del röstade på 2 timmar och en del röstade på 1 och en halvtimme. Nu fick ni höra placeringen så nu kollar jag på statistiken på hur många som besökte min blogg! :D Hejdå från

 

 

Av Yohio Fanet - 11 september 2012 17:21

Hej! Jag vill just uppdatera en blogg som heter: mspsuperabbe2001.bloggplatsen.se. Lägger in den här bloggen i min favorit bloggar. Imorgon ska jag ha träslöjd på fritids. Ska göra en ny omröstning och kolla statstiken att hur många har besökare har kommit! :D Placeringen på omröstningen kommer i nästa inlägg och rekordet i statstiken kommer i inläggen efter nästa inlägg.  Ni ska veta det i båda två inläggen. Jag lovar. Hejdå från

 

 

Av Yohio Fanet - 9 september 2012 16:39

Dagens MovieStar är Kitty_cool1! Hon är snäll, söt och bra. Sedan kommer jag inte på mer att skriva om henne. Har ett plåster på vänstra pekfingret för att jag har skrapat mig. Bye  


 

Read my profile?


Detta blogg handlar om en kille som är 17 år och heter Yohio.

Jag är inte den riktiga Yohio. Fanblogg.

Fråga mig! :D

17 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kändis tycker du att jag ska klä ut mig som på kändis kalas?
 Yohio
 Hannah Montana
 Katy Perry
 Avril Lavigne

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogg som jag läser

 

Prata med datan!

http://pratameddatorn.net/

Klocka

Crazay text

єяι¢ѕαα∂єℓσνєя69

Lyssna Gärna! ;D

Hunden Maximus

Peace

Different Types Of Peace Symbol

Chatta med mig